12 Februari 2011

Inte ett smack! - Det är precis vad jag har gjort idag. Bara spelat sims och sett film sen efter lunchen. Bulgursallad med räkor i åt vi då, och nu till middagen som jag åt nyss blev det hämtmat. Oh så gott, kinesmat var det! :D Jag åt "tre friterade ingredienser: friterad räka, friterad bläckfisk och friterad crabfish" med ris till. :D Mums så gott det var. Efter att ha suttit i en och samma stol hela dagen idag känner jag nu smärtor lite överallt i kroppen. Ryggen är fokuspunkten... Så ska flytta över till komfortrullen strax. Blir ändå till att se melodifestivalen och så ikväll så ska inte fara omkring så mycket. ^^ Grannarna ska komma över på ostbricka nu vilken sekund som helst så innan dess vill man helst få det gjort. Filmen jag såg idag var skit bra! Rekomenderar!!! "The Blind Side" hette den. Aja nu ska jag slippa denna stol ett tag. XD Adjö, får se om vi hörs senare... :)

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0