11 Februari 2011

Haha det är typ en timme sen jag började på det här inlägget. ^^ Visst är jag duktig på att färdigställa saker och ting... Började med att kika på en massa annat istället. x'D Men nu jäklar ska jag göra klart det här. Efter det ska jag in på Panduros hemsida och kika efter lite grejs att eventuellt klicka hem. Har fått i mig nån jäkla pysseldrog tror jag. XD Nej men jag har blivit jätte inspirerad till att skapa. Var på stan idag efter duschen och omläggningen på morgonen och då var jag in på Timarii, men dom hade inte särskilt mycket till utbud av det jag behöver och vill åt. Så det blev inget sådant köpt idag. Men ah när vi kom in till stan käkade vi mat först på Max, vi hade nå kuponger så då passade vi på. x) Men sen hade jag tid på Holiday klockan halv två för en manikyr i 45 min. :) Jag fick ju det i julklapp av mina kusiner så idag skulle äntligen det bli av. :) Var jätte najs, kändes lite lyxigt sådär ^^ Super gullig tjej som fixa det. Tror hon var från filippinerna. :) Sen inför alla ♥ dag på måndag köpte jag lite grejs för en person på stan. Idag var enda dagen som jag har chansen att fixa. Var in på nån ica snabbis eller nå liknande o fixa lite godis inför kvällen och Let´s Dance. :P Ur och Penn rullade vi förbi osså såg jag att de var en massa snygga grejer där faktiskt så vi gick in där och inte var det dyrt heller så slutade med att jag nu har ett par nya örhängen, hårnålar/klämmor och nitarmband. :) Örhängena var som plektrum osså äre en döskalle framför. ^^ Sen fanns med massa annat snyggt men ah, kunde ju inte bara köpa sådär kände jag. Har inte gjort mig förtjänt nå extra bara sådär tycker jag. xD När vi var in på Cubus köptes en tröja som jag faktiskt redan har, fast nu köpte jag i en annan färg. ^^ Osså blev det 2 nagellack också, inte tänkt egentligen. Men mamma tog och köpte endå... XD Vi hade sagt att vi skulle inte köpa men ah, blev så att hon gjorde det i alla fall... x'D Inte gör det mig nå inte! Älskar nagellack och sånt!!! :D Fick ju nåra färger jag saknat. Hehe :P Men sen var det slut på köpandet för vi for hem ganska snart efter det. Åhléns besökte vi först bara, men sen kom hk-bussen. När vi kom hem åt vi middag och stressade på.. Pappa skulle iväg till jobbet och sebbe på träning så snabbt bara att fixa mat så fort vi kom in genom dörren. Jag hann gåträna innan maten blev klar. Annars har datan fram till nu och framöver varit det jag tänker sitta med i alla fall tills Let´s Dance börjar. ^^ Så en timma fram blir här på rummet typ. ^^ Hoppas ni har en mysig och trevlig fredag och bra start på helgen! Puss :)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0