10 Februari 2011

Innan jag sätter igång sims 3 ska jag ta och skriva om dagen. :) Först frukost då vi bestämde att vi ska ut sen! Sofia jobbade även idag så vi rajta ut så fort vi va färdiga. -17° ute men fiiiint vackert väder - vi sitter inte inne och gneggar! HAHA. Promenaden likna gårdagens runda, fast vi var in på konsum också och handla käk åt Sofia och bananer samt 2 gurkor till oss. ^^ Visst hade vi värsta BIGGMA handlings listan? XD hahaha Sen när vi kom tillbaka hem hade Sebbe kommit hem från skolan, dom sluta tidigt som snor idag... Lunch åt vi då för klockan hade rusat iväg och dags vare för det. Korv och makaroner hade morsan gjort. Efter det tränade jag och fotbad (8D) lyxa vi till det med sen. :) Åh så skönt det var!! Såg på "Oprah" under tiden vid tv:n och jädrar vilket känsloladdat program det var idag... Nästan så jag börja gråta, oh inte är jag så blödig asså... Men det var riktigt sådär så man typ tappa hakan.. Hur som helst, sen visa jag Sofia bilderna från Melodifestivalen och sen sluta hon för idag. ^^ Jag satte igång att fortsätta lyssna på flugornas herre och så småning om var det tydligen Marängschwish och kaffe i köket. Sebbe, mamma och jag fika det och sen vare tillbaka till plugg igen! ^^ Har int gjort så mycket mer. Åt sallad till middag nu för en 45 min sen och har bara suttit här sen dess.. Ska gåträna och sen se biggest loser. Ser att jag hinner inte komma igång med sims spelandet fören tidigast halv 8 - 8... Aja, bättre sent än aldrig. ^^

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0