sov hemma! :)

Jag sov hemma inatt! När jag skulle tillbaka till sjukhuset igår ville jag inte det så då bestämde vi att jag provar vara hemma, och det har gått rätt bra. :) Hittills inget mer än att mamma är lite orolig angående att jag kanske har feber och det är inge bra, då måste man in på hospitalen och få antibiotika... Men det är bara febergräns jag har just nu i så fall.. Men jag har då inga planer att behöva åka dit innan ikväll! :) Och jag tror Madde kommer sen idag också. Längtar efter henne obeskrivligt mycket <3 Innan hon kommer ska jag och mamma gå igenom mitt rum och rensa bort gammalt skrot, vi har fått fixa om placeringen i mitt rum för sängen och det så då passar vi på att göra lite plats för annat. :) Ska försöka hinna med att klämma en film också! :D Igår kväll såg jag "300" som gick på kanal 5. :) Får se vad det blir idag. ;P

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0