29 september 2010

Idag blev det tidig uppstigning för pappa skulle på kurs men det gick bra endå. Tog det lugnt efter det, läste tidningen och såg "nyhetsmorgon" samt en bit av "efter 10". Sen jobbade jag på med engelskan och hann bli klar så ska se vad jag ska göra nu. ^^ Efter det åt vi lunch och efter det har jag rensat endel låder som varit i mitt rum innan vi möblera om, så har fått bort gammalt skit som legat och sammlat damm i lådor.. :) Sen gick mamma, pappa och jag ut och gick i najs vädret. :) När vi kom tillbaka gjorde vi varm choklad och salami/ost mackor som vi pratat om att göra så länge, osså satt vi ute på bakis och mumsa i "solvärmen". :) Nu ska jag in på mailen och sen beställa en vara. :D Ikväll blire idol och annat bra på tv:n. :)

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0