27 September 2010

Idag har jag varit duktig och jobbat lite skolarbete innan lunchen. Före det var distrikts sköterskan här och tog mina blodprover och lämna en grej samt la om ett sår. ^^ Efter lunchen kom Elin, Sara & Sandra och dom hade med sig fika så vi satt och fika och snacka. :) Jag har inte varit med dem på flera år så de var super skoj och trevligt att umgås med dem! Jätte gulligt av dom att höra av sig! :D Sen när dom hade gått såg jag "Sällskapsresan" på tv och efter den var det nån annan film jag såg som gick på tv4film tills vi skulle käka middag. Vi åt strömming med mos, länge sen jag åt det så de va gott! Osså med ättika över. ^^ Sen har jag spelat kort och nu sitter jag här men snart vid tv:n... Nu börjar tv kvällen xD hahah

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0