26 september 2010

Idag har jag träffat Emma & Elina när jag och pappa var ute på en prommis. :D Det var inte igår jag såg dem så det var kul, dom var oxå ute och gick. :) Sen när vi kom tillbaka gjorde vi som igår, åkte till bakis och fika i fina vädret med faktiskt lite varmare temperatur än gårdagen. :) Är man bara i solen så är det inte så farligt. :D Efter det har jag sett "Camp Rock 2" som gick på kanal 5 nu här på eftermiddagen och strax ska vi äta middag. LAX :D Mummsfillibaba :D:D<333 hahaha, jag gillar lax! :)
Juste, jag och mamma har bakat drömtårta idag. Den blev jätte bra, hoppas den smakar så också! :D Men nu ska jag avrunda de här inlägget, adoios amigos! :)
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: elina

Det var roligt att se dig också :D

2010-09-28 @ 16:54:22
URL: http://homelessbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0