22 September 2010

Imorse kom min arbets terapeft och en monterare hit och levererade en ny rulle till mig. En elektronisk som jag kan styra och köra själv med joystick. ^^ även några andra hjälpmedel som beställt hade kommit nu så fått de oxå. :) Sen kom distrikts sjuksköterskan hit och tog prover. Är som onödigt att åka till sunderbyn för 5 min provtagning... XD hahah, sen åt vi lunch och efter en liten stund kom grannarna över med fika så vi fika med dem. Lite uppmuntran sådär tänkte dom. Snällt! :) Nu ska jag sen ut medan vädret fortfarande är fint hade jag tänkt mig. :) Mamma ska komma hem först.

xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: amanda

as fin blogg =D

2010-09-22 @ 18:44:34
URL: http://auo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0