Vem sa att nappar endast används av babisar...

Ligger i sängen med nappen i munnen, från Liseberg. :D Sparat en lång tid innan plasten bröts. HAHA XD

Legat här nu i över en timme för att vila ryggen och så... Om cirkus 50 min kommer Hanna och Madde! :D Vi ska fira HALLOWEEN tillsammans. :) A night in horror for sure! Skräckfilmer, fika, dryck, godis, chips, popcorn och allt vad det nu hör till! MYYYYYYS :D Kommer bli awesome as hell! :D
Innan dom kommer ska vi käka tacos till middag så kommer lite stressigt.. x'D Bäst åh kila för att fixa resten, inte fullt färdig med min tårta än heller... Måste dra, ha en trevlig kväll! :D
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: ehrelle

Åh, hoppas ni får en jättemysig kväll tillsammans! Jag tänkte komma förbi någon dag när jag blir frisk, jag är krasslig hela tiden.



Puss på dig Angelica. <3

2010-10-30 @ 19:11:28
URL: http://ehrelle.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0