Rosabandet galan & hjärtat mitt

Hello gott folk! Just nu sitter jag och ser på Rosabandet galan, kikade på Robinsson innan. Tycker den där Misha skulle ut, hon är bara sur och negativ hela tiden. Tror aldrig jag sett henne i en interjuv då hon vart possitiv. Aja, ids inte slösa mer energi på henne nå mer. XD Haha. Idag gav jag Madde ett erbjudande som gjorde henne väldigt glad opch vi får hoppas det blir reallity. :) Inget mer än det sägs. ^^

På eftermiddagen efter läkarna vart här gick vi ut på prommis mamma och jag. När vi kom tillbaka hade pappa fixat upp ljusbelysningen så vi kunde se om den var trasig och visst var den det. xD haha, den ena i alla fall. :) haha så bara att kasta och köpa en ny. Inte värt allt jobb med allt lamp byte, då är det lika bra att skrota nätet. Sen gick vi in och mamma började med maten som idag blev sik och potatis. Robin och Nellsan kom efter det och var här till 20 i 8 ungefär. :) Gud vad energi den sötpotatisen ger en. :)<3 Älskar min brorsdotter mer än livet själv. <333 Och min bror, du är bara för underbar! :)<33 Sen har jag som sagt suttit vid tv:n och sett endel. Jag rellaterar en hel del till det som händer på Rosabandet galan. Cancer, dock i annan form, men samma sjukdom med samma behandlings metoder fast på annat sätt. Jag berörs.


xoxo Angelica<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0