Ny beandling, sista utvägen

Jag kom hem från Umeå igår. Har nu påbörjat en ny behandling. Cellgifterna verkade inte på mig så den avbröts. Får verkligen hoppas den här nya gör det annars är det bara en tidsfråga innan det börja tryckas begravningskort... Det låter verkligen hemskt men sanningen är den att det är faktiskt så illa! :( Tumören har växt mycket och snabbt och man ser storleks skillnaden på MR bilderna med blotta ögat på bara 2 månader! Så det är riktigt allvarligt, men som sagt jag håller hoppet uppe och tron om att denna behandling stoppar skiten från att växa, det är det ända som går. Men men...

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att denna behandling biter bra på dig, jag önskar dig all lycka till! <3

2010-10-22 @ 16:43:08
URL: http://elinhjort.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Underbara du, jag hoppas denna behandlig tar på dig! Jag saknar dig och tänker på dig massor! <3

2010-10-22 @ 17:54:24
Postat av: elina

Jag hoppas verkligen det. Vi tänker på dig allihopa! <33

2010-10-22 @ 20:40:50
URL: http://homelessbynight.blogg.se/
Postat av: Barbro

Lilla vän, jag tänker på dej och hoppas att detta ska fungera, det bara ska göra det, du måste tro på det också det är viktigt. Jag skickar läkande tankar till dej och positiv energi i massor. Du är en riktig fighter, du klarar detta. Tusen tusen kramar till dej från hela vår familj. Barbro Kenneth, Rebeccah, Madelene Mormor Iris och Tage och katten Agnes.

2010-10-22 @ 21:16:54
Postat av: Bea

Flera ton lycka till från mig, Angelica. ingen och jag menar verklien INGENhar den kämparglöden som du har. Du är så jäkla stark! Detta kommer du klara och jag finns är för att hjälpa dig, de kommer jag alltid! Jag, Rebecca, Rebeccah, Hannah L, Hanna S, madde, Frida (...) vi finns här. ALLTID. och kommer alltid alltid att göra det.



Det är inte lätt, jag vet men du kommer att klara det. Kämpa. Finns det någon som kan så är det fanimej du! Jag älskar dig å du kommer fixa detta!

2010-10-23 @ 23:06:01
Postat av: emma

Det här fixar du, det vet vi alla! Är verkligen imponerad över din inställning, du är så stark <3

2010-10-24 @ 10:09:40
URL: http://emmastalnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0