Sista Oktober 2010

På morgonen gjorde jag mig färdig för dagen rätt snabbt så vid 10 - halv 11 tiden var jag, mamma och pappa ute och promenerade i kanske dygt en timma.. Sebbe sov fortfarande då vi gick ut. Var jätte fint väder och skönt ute då, men efter vi käkat lunch började det mulna på och tillslut var det rent utav grått på himlen... Då kändes det skönt att man redan vart ut! :) Och jag kunde de då se på film med gott samvete. :P

Just nu sitter jag bara och slö surfar men tror jag ska skriva på uppsatsen strax. Sen ska vi väl käka middag så småning om. Fläskfilé står på menyn ikväll, inte så tokigt. ^^ Ska lägga in ett inlägg om igår oxå, synd bara att jag inte hunnit lägga in bilderna från kvällen på datan... Men det kanske kommer upp sen nån gång. Bara minnet räcker till och lusten/orken att idas finns... :)


xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Madeleine :)

Härlig kväll igår! måste göras om! :) <3

2010-10-31 @ 23:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0