BESÖK!

Det kom en himla massa folk hit idag! Efter lunch bara strömmade det in folk (näst intill). Det var tänkt att bara Becca skulle komma efter skolan, men då kom Bea, Hanna S & Hanna L oxå. Samtidigt var Robin, Emma & Nelly påväg hit så de blev lite mycket folk på kort tid. Men det var kul det, fast hann liksom inte med alla. :/ Men det var gullig av dem att komma och kul! Sen efter en tid gick hanna, hanna & bea. Becca stanna kvar, hade faktiskt en present till henne som hon skulle få. :D Så när resten pysigt fick hon den. :) Sen bjöds det på fika och då kom Lina förbi! Fast hon stanna bara en snabbis, ingen fika. Men hon kom för att låna ut ett kamera objektiv till mig! :D Så snäll som dom är!! Tacktacktack! :) Sen ett tag senare då Robin, Emma & Nelly är påväg hem kommer morfar och mormor förbi hit och typ växlar av varann i hallen. XD hahaha, dom hade vart och handlat på kvantum och tänkte ba svänga förbi och se hur vi har det. ^^ Jag och Becca satt i mitt rum och babbla samt kika i tidningar och så. Eller ah, Becca kika jag ides inte xD ahaha. Sen for hon och mormor och morfar typ samtidigt. ^^ De var skoj och se henne, var galet länge sen tråkigt nog... :/ Och Hanna L, sorry vill jag säga till dig! Känns som att jag inte var så jätte social med dig idag men det var för jag inte träffat eller pratat med någon av de andra på jäääätte länge! Men jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta! :( Hoppas du inte tog illa upp eller kände dig utanför från min sida!!! :S

Nu ska vi väl strax käka och ikväll blir tv:n min dejt! :D PUSS
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men det är totalt lugnt! :) Jag kände mig inte ett dugg utanför, jag lovar. Och självklart förstår jag att du ville prata med de andra, eftersom att du inte hade träffat dem på länge :)

kram :)<3

2010-10-06 @ 23:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0