8 Oktober 2010

Första blogginlägget från min schoolcomputer. ^^ Hehe, intressant va! XD

Blev lite knas och missförstånd med min lärare ang. idag så satt och vänta en massa och hade stressat som en gnu på morgonen för att hinna till när hon skulle komma osså dök hon aldrig upp så ringes vi och då trodde hon att hon inte skulle komma idag för jag skulle jobba matte med en annan lärare... Men nu kommer hon i alla fall på eftermiddagen och lämnar ett rep. häfte inför kommande prov osså kanske vi tar oss an lite engelska då.. Kommer även få besök av nå folk som kommer fråga en massa frågor för att jag ska bli beviljad en assistent/hemtjänst... Så vid lunch börjar det trilla in folk... xD haha Sen kommer mina släktingar från sthlm idag! :) Blev lite orolga att dom inte skulle kunna komma pga. flygstrejken där men det verkar om det löst sig på något vis endå. Min morbror kommer sig upp iaf, sen dom andra flyger ikväll så får verkligen hoppas dom har samma tur!


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0