29 Oktober 2010

Skrev typ världens längsta inlägg men självklart raderades det! Man blir ju galen! :@ Snacka tid man lägger ner och sen är allt för gäves... Nej inte kul asså... Så skriver om, men långt ifrån allt innan, orkar verkligen inte! xD

Har haft polarna här på eftermiddagen, dom kom efter skolan. :) Frida, Hanna & Victoria var det. Verkligen super kul och trevligt att dom kom och att träffa dem. Vi fikade och surrade en massa. :) Skönt att höra lite om vad som händer i omvärlden. hehe ^^ Nej men jag har också skrivit på mitt namn till 9F tröjorna som så småning om ska beställas. :)

Innan det var arbetsterapeften med en montör här och lämnade en ny rullstol till mig och lite hjälpmedel. :) Mormor var även här och åt lunch med oss innan hon och mamma for och hälsade på morfar på sjukhuset. :) Medans kompisarna var här var dom där. Har även jobbat på med min uppsats i so/sv undedr förmiddagen. Börjar bli färdig snart så det är rätt skönt. :)

Ikväll blir det att kika på idol, 90-tals tema tror jag det skulle vara. ^^

HAPPY HALLOWEEN WEEKEND!

 
xoxo Angelica<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0