28 Oktober 2010

Som ni märkte blev det ingen mer update igår, hann inte! Det är ta mig fan fullt upp hela tiden asså! Det är så sjukt så det är inte klokt.... :O

Fram till denna stund har jag pressat i mig frulle o läst tidningen ^^, samt duschat och VÄÄÄÄÄNTAT länge på hjälp av mor och far som babblat i telefonen. Men tillslut så tog det ändå stop tack och lov. Nu sitter jag här och ska påbörja skolarbete, so/sv uppsats om första världskriget. Yoooj XD Sen vid klockan 1 kommer läkare och sjuksköterska eller om hon är undersköterska (vet inte riktigt), spela roll, hit och ska ta dessa prover osv.. Sen tror jag min bror och sin familj kommer på eftermiddagen! :D Highlight of the day! :D Blir väl fika och så. ^^


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0