26 Oktober 2010

Tjoho!

Lägger upp en cambild jag tog nyss. ^^
Idag har jag rännt omkring på stan med mor & far och börjat kika efter julklappar och fixat några viktig ärenden. :) Trevligt värre! Vi käkade lunch på Max EFTER rushen tack och lov, så det var lugnt när vi kom dit. :) Vi for in 11 och hem 16 så de var ju hyfsat länge men ändå hann vi inte med allt vi skulle! Fick stressa som fan för att hinna med det viktigaste! XD Sjukt asså, men det är precis hur jag trodde det skulle bli. hahah x'D Det tar tid! Speciellt nu förtiden... ^^ Aja men hur som helst, när vi kom hem gick pappa och jag ut på prommis när vi väl var färdig klädda och allt så då passa vi på. :) Sen en stund efter vi kommit in igen käkade vi middag. Och nu sitter jag här och har dåligt samvete över att jag inte sitter med engelskan istället... x'D Ska se tv snart nämligen och så fortätter min kväll! :D Och det var väl allt jag hade o komma med. :P
Det börjar ta sig med min "min stora dag" önskning... Tror till och med biljetterna är fixade till själva eventet men sen vet jag inte... Måste få reda på mer info och fakta känner jag, är ju snart dags i så fall... Less than a month! =D
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: elina

Vad roligt med min stora dag!!! :D hoppas det blir awsome <3

2010-10-29 @ 18:36:27
URL: http://homelessbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0