25 Oktober 2010

Distriktssköterskan har precis vart här så nu ska jag sätta igång med skolarbete tänkte jag. Mitt blodtryck är åter igen ur balans... För högt, så vi ska ringa min läkare och höra what to do... ^^ Men nu ska jag kika på vad det är jag ska göra för skit i so/sv! :) Sen ska vi äta lunch osså ut ett tag hoppas jag och sen ska jag se "SOS - Sällskapsresan". :) Kvällens dejt blir tv:n. :D "Biggest Loser" & "Svenska Hollywood fruar" är programmen jag dras till. :) Aja, måste börja jobba nu, plickten kallar. BAI 


xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 02:46:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0