24 Oktober 2010

Idag har jag ba fixat de vanliga, sett lite på tv:n när jag käka frukost osså har mamma målat mina naglar. :) Nu är dom grön/blåa. Vi kikade även i receptböcker för att skanna av lite vad man kan tänka sig ha för julbak framför sig. :) Till lunch ska vi äta lasagne så den är under tillverkning... xD Gott som bara den är det! :D MUMS =) Bea kommer hit sen klockan 14.00 och mormor & morfar troligt lika så. Dom vill ses innan veckans alla sjukhus vistelser startar... -_____- Men nu ska jag ta och ägna mig åt lite viktigare saker än detta.

Have a great day mate!
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Viktorkaisa

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2011-11-14 @ 10:14:56
URL: http://viktorkaisa.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0