17 Oktober 2010

Kom hem igår kväll från Umeå till middagstid och som mormor & morfar fixat och tagit med sig hit åh käka mat med oss då såklart. Ah på förmiddagen var det ju bara att göra sig klar och så. Dom hade hunnit med att baka på avdelningen så jag fick mig en chokladboll till kaffet. :D Trevlig frukost right? xD Haha nej skoja ba, hade ätit vanligt innan. :) Skulle aldrig få i mig nå så sött före nå annat. hahaha XD I alla fall sen åkte vi hem me sjuktransporten som vanligt. As schysst chaffis och jädra söt var han oxå. :D Haha, gjorde ju resan trevligare. ;) Nåja, sen såg jag 2 filmer på kvällen. :D "Familjen Jones" och "Pretty Woman". Och det var det. ^^ Nu ska jag oxå se film. :D "Kick-ass" blir det denna gång. :) Och ikväll kommer Robin, Emma & Nelly osså ska dom köpa med sig sushi! :D Hihihi jag har aldrig ätit det förut så ska bli skit spännande. :D Osså ännu senare ikväll kommer Sebbe hem från Kiruna efter att ha varit på hockeycup. :) Men aja, nu ska jag starta filmen. ARIBAA

xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Kick-ass är ju hur äcklig som helst!! xD haha, jag får typ rysningar bara jag tänker på den... Vad gott med sushi! Det enda som jag tycker är lite jobbigt med sushi är det sega sjögräset som aldrig går av när man tuggar på det.. :)

2010-10-19 @ 16:48:08
URL: http://unapinaporfavor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0