10/10/10

Idag har nu Astrid och Ulf åkt hem, för en timma sen for dem. Vi hann ut och promenixa jag, mamma, Astrid och Brita innan lunchen osså svepte vi en kopp kaffe efteråt. Vi åt mat från gårdagen vilket var en helt GUDOMLIG mat dag! :D Och bra dag generellt för den delen. :) Till lunch igår åt vi bulgursallad :D I LöVVVVE! Osså hade vi fika på eftermiddagen, äppelkaka med vaniljvisp, bondkaka och drömtårta fanns det. ^^ Och sen till middag var jag den som blev överaskad, alla andra visste; nämligen HUMMER!!!!!!! :DDDDD<333333 Och räkor (både vanliga och rökta), och västerbottenspaj med kantareller i, och sallad, och bröd och såser och åh de var så himla gott!!!! Efter det var de ostbricka osså plockades det fram godis, äppelkaka till dom som ville, kaffe och hallon osså såg vi på NHL matchen på tv:n. :) Snacka om att alla var mer än mätt skulle jag tro efter denna matfestande dag! Har inte ätit så mycket gott på en och samma dag i hela mitt liv tror jag. :D Haha Och de var andra gången i mitt liv jag åt hummer! :D<33333 Å de är så jäääävla gott! Nu idag, ikväll tror jag vi ska käka palt! :) Gott det också! Det här blev värsta matinlägget! XD Ahaha. Aja men nu tror jag jag ska slå på en film. :) "Be kind rewind" heter den. :P

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0