Dagarna som varit

Har på MTV medans jag sitter här och avnjuter musik från Foo Fighters! Underbart! :) Igår kom min kusin Louise och morbror Ulf från sthlm hit. Dom stannar helgen ut, mycket trevligt! :D Vi ska nog baka lussebullar idag verkar det som. Osså har vi bjudit in mormor och morfar på middag också så vi har lite planer för dagen i alla fall. Ska även fråga Lollo om hon kan fixa och måla mina naglar, dom är sjukt sleeetna! :/

Idag kan jag officiellt berätta att det ligger verkligen snö på marken nu! :( Detta snölass försvinner nog INTE över dagen, jag vill inte ha snööööööööö!!! :( Blir depprimerad.. HUVVA X/

I förr går kom jag hem från Umeå rätt sent, 21.00 blev den. Men jag skulle promt hem, ville inte stanna och missa en hel dag bara för tidens skull. = Asså för att underlätta för hkbussens schema, NO WAY! Jag skulle hem! Jag hade redan hela min fredag bokad med planer och i h-vete att få dom stupade pga av en bilfärd! Aldrig, så då for vi vid 16-tiden... Först sa dom att om ca. en timme kommer de då och hämtar er och då skulle klockan ha blivit fram mot 17.00 men istället kom sköterskan tillbaka och sa att dom är här om en kvart! Så då fick vi kasta ner alla grejer så fort vi vara kunde och verkligen snabba oss som as, det vart jätte stressigt! XD Men det gick och vi hade min favorit chaffis! :D GREAT :) Ett matstopp på X:et blev det annars körde vi i sträck förutom att 2 gubbar skulle av först efter si sådär 5 mil då vi startat. ^^

Igår var jag och mamma på Hantverksmässan på Arcus med Lina. :) Det var jätte trevligt! Vi shoppade litegrann. Till lunch åt vi en liten laxmacka och knoffie. :) Mys hade vi det! Osså såg vi kandidaterna till årets norrbottens lucia. Min kompis syster är en av dem! Rösta på Josefin Andrén från Luleå! :D Hon har nummer 3 eller 4, ni får kolla upp det! :)


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0