internet uppkoppling i umeå :O

HALLÅ! :D
Är i umeå och ni ser ett blogginlägg, helt otroligt! Fick låna internet uppkoppling av Karin. :D Hon é underbar hon! :) Just nu är pappa och försöker hitta sig någon middag här på sjukhuset. Jag fick precis in min mat av Samanta, hon är great! En av de bästa :D Men maten är inte lika fantastisk... Idag är det typ kycklingbiffar med potatis... Blir ju oxå en smakupplevelse, åt det mindre uppskattade hållet... Men aja. Ska inte klaga mer... Innan vi nu började med matfrågan sågs det på film. "7 Miljonärer" var det, och den var riktigt bra. Att rekommendera! :) Annars har jag i stort sätt bara väntat hela dagen.. Väntat på att sätta igång behandlingen och läkar/sjukgymnast besök. Troligen har jag fått en låsning som dom helst inte vill knaka ut mekaniskt med tanke på mina medicin intag som svagar ut skelettet lite så möjligheten att få frakturer höjs och då blir det ju bara värre - alltså att jag får det ännu värre med smärtan. Raka motsatsen av vad vi vill uppnå så dom ska kolla på min rönken och ta ett beslut imorgon. Sen får vi ju också se vad jag går med på att göra för jag är livrädd för eventuell knakning! Haha XD Som tidsfördriv har jag och mamma löst korsord och sen kom in Karin med en latte (:D<3) och satt här och konverserade med oss. Dom hade tydligen gjort våfflor här på avdelningen så dom kom in och fråga om man ville ha en så jag tog mig friheten. :P Har faktiskt mått lite si och så dock.. Även igår kväll efter jag hade duschat, då frös jag som en bäver och mådde som lite illa fast samtidigt inte och så kände jag ett tag då jag såg film... Men nu är det bättre igen.
Om ett tag ska pappa och jag ut i uppehålls rummet där barncancerfonden fixat fika som dom gör varje onsdag. Brukar oftast vara här samtidigt som antingen Felicia eller Marre men ingen av dom är här nu, inte Anna heller för den delen så har inte riktigt någon att samtala med då men men... Lyssnar på vuxenfolket så gärna så, brukar inte idas lägga mig in i snacket alltför mycket dock. :) Efter fikat ska jag sen se på tv. "Bonde söker fru", "Berg flyttar in" och "Välkommen åter" är programmen som kommer vara på. :) Efter det tack och godnatt! :) NU - fika. ^^
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0