Fredag fylld av arbete!

Hejhallo!

Idag har internet tjorvat varje gång jag försökt logga in på bloggen... As irriterande! Det tjorvar fortfarande, men tydligen funkar det nu på vissa sidor. KNÄPPT!

Just nu väntar jag på att idol ska börja igen. :) Olle var bäst ikväll, sen Jay ofc! Minnah var minst bra och Linnea som vanligt helt underbar på scenen. Vill egentligen inte att nån ska åka ut men om jag måste välja en så blir det Minnah. 



Idag har jag jobbat skolarbete precis HELA dagen! Pernilla, min lärare, var här på morgonen och sen dess och fram till sent på eftermiddagen har jag jobbat med engelska och kollat gymnasievals blankäter i tidningar. När Pernilla var här kom även distriktssköterskan hit och tog blodtrycket. Lite högt var det, men det går ju upp och ner för mig hela tiden... Så överraskad blev jag inte precis.
Ikväll har jag då sett tv, fikat och fått naglarna målade. ^^

Imorgon är det öppet hus i gymnasiebyn. Skulle egentligen behöva åka dit men ingen hk-buss är bokad så det blir nog inget. Men skulle verkligen behövt det asså... Få lite mer koll. :/

På kvällen ska jag i alla fall till Hanna L på födelsedags middag. :) Väldigt i efterskott är det ;) Hihi, ska bli super trevligt! :D Hon har redan fått min pressent, det var att följa med på idol när de var i Luleå. ^^


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0