21 November 2010

Jag tar mig an uppgiften att uppdatera bloggen... Inget lockande uppdrag sänt av mig själv. XD HAHAH, kändes skönt att vara fri från bloggen ett tag. Har så förbannat med tvångstankar att "du-måste-uppdatera-varje-dag" känslor. Hemma från Umeå sen sent i fredags. Efter 22.00 på kvällen kom jag och pappa hem. Denna gångs vistelse i Umeå var verkligen bara svammel av läkarna som skulle hjälpa för smärtproblemen... Fy fan vad irriterad jag är över hur de skötte det hela. Endast vänta, vänta, vänta och ingen som vet ett skit och bla bla bla... Den ena ursäkten efter den andra, PATETISKT hur dom höll på! Tillslut på fredagen fick jag hjälp, men då hade jag väntat i 2 dar, 2 JÄVLA DAGAR i onödig smärta!!! :@ Accepterar jag inte på att behöva vänta för igen!

Idag och igår har jag bara varit hemma med undantag för prommenader. Igår på kvällen och idag efter lunchen. :) Vi hann innan det började bli mörkt. Sen har jag kikat endel på skidtävlingarna i Gällivare på tv. Igår såg jag även film på eftermiddagen, "Dirty Dancing 2" var det osså "Heartbreak hotel" på kvällen. 
Nu ikväll har mormor och morfar ätit middag här. Lax och potatis med chokladpudding till efterrätt. :) Mums! Ser tv nu och har löst massa korsord både under dagen och ikväll. :P


xoxo Angelica<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0