PLUGG PLUGG PLUGG

Skolarbete.
Yes, det är vad jag håller på med. Kännar att de går frammåt! Härligt, börjar nästan bli less på att sitta med uppsatsen i stort sätt varje dag. Men jag vill att den ska bli bra så måste anstränga mig till 100 % för jag ska fan i mig ha ett big fett MVG på den! Åtminstonde VG! Ett G duger inte denna gång.

Distriktssköterskan har vart här idag osså har jag pluggat som sagt, och ätit köttbullspastasalladsrester till lunch mit papa. Dom kommer från assistents schollahoppet om en stund och jag har ingen aning om vad det betyder egentligen... Men jag har inte lust med det alls! Assistenten assistenttanten har med sig är 91:a och bara det får mig att skrika NEJ innan jag ens vet vem det är! Som om jag skulle kunna lita och ha förtroéende för henne ur hjälpväga syn, vilket är vad hon ska vara här för?! Inte en fet chans i världen!

Men ska fortsätta nu, LATER guys!


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0