Uppsats skrivande

Hej o' hå!

Sitter med uppsatsen och skriver tillsammans med kaffekoppen. ^^ Går rätt bra, har inte överdrivet mycket kvar. :) Innan det har jag ba duschat, käkat frulle och gjort mig i ordning osv... Snart ska vi nog käka lunch osså får vi se vad om händer sen. Ett utvecklings samtal ska mamma iväg på och sen ska hon käka middag på Waldorf med nåra kollegor. Så papi, sebb och jag ska kanske köpa hem nå gott till middag idag! :) Hoppas de blir så! Sen ikväll är det tv tittning som vanligt antar jag :D I like it that way. :) Men nu ska jag fortsätta på uppsatsen medan fingrarna fortfarande glöder ;) Hahah


PUSS & KRAM Angelica<3

Kommentarer
Postat av: louise

Hej är det brevet du skriver på? hur går det? har du kommit på något sätt att få in dom "nya" frågorna? KRAM

2010-11-09 @ 13:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0