Taste of Chaos & Idol

Om prick en vecka är jag på Taste of Chaos i Stockholm och är världens lyckligaste tillsammans med Madde! :D Fan vad kul vi kommer ha! Sen en massa annat kul dom andra dagarna framöver men de avslöljas inte! :D *Top Secret*. Hade inte alls tänkt att berätta här på bloggen fören dan innan om jag ens skulle berättat något alls, men är så excited så kan inte hålla mig mer. XD Allt är ju liksom bokat och klart nu till skillnad från en vecka sen. ^^ Osså är jag också säker på att Madde kan. :D<3 Vi två kungar på gatorna kan ju inte bli bättre! ;)



Dessutom bjuder jag med Hanna L på Idol på fredag vilket också ska bli skit kul! Tror vi sitter riktigt bra också! :D Ni får ju hålla utkik efter oss i publiken vettja! :D Hahah



Kommer vara med om galet mycket skoj på kort tid! Haha allt var nära inpå varann. x'D Haha


xoxo Angelica<3


Kommentarer
Postat av: Madeleine :)

TAGGA TASTE OF CHAOS!<3

2010-11-10 @ 19:47:23
Postat av: Hanna

Gud vad kul det kommer bli på fredag! :D

2010-11-10 @ 23:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0