Shopping dagar <3

 

Detta avslöjar vad jag ägnat dagen till! :D
- 2 Linnen,
- festklänning från Vila
- julklappar
kom jag hem med. :) Har faktiskt inte så mycket klappar kvar att fixa. Possivivt! Känns jätte bra att ha fixat det mesta såhär innan värsta julrushen och stressen börjar! Och allt försvinner ju så fort då, liksom då gör det inget för min del. :D Kanon! HAHA

När jag kom hem från stan åt vi middag i princip. Sen tv, nu och resten av kvällen lika då. :) Lyxfällan om en liten stund. Wiiie :D:D:D


xoxo Angelica<3


Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag ska åka till Thailand med en tjejkompis i tre veckor. Skönt att lämna kylan och slippa arbeta faktiskt.



Det är inget att tacka över, det kommer från hjärtat. Jag tänker på dig ofta, ska du veta lillvännen.



Vad kul med shopping! Lägger du upp några bilder så man får se vad det blev?:)



Miljoners energikramar till dig.

2010-11-25 @ 22:50:13
URL: http://mlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0