Fullt upp all day long!

Fullt upp hela dagen. Nu är det här, att blogga, det första jag gör som "fritt" eller vad man nu ska kalla det. Ser lyxfällan oxå. :) Men är ganska slut nu.

I morse kom jag upp hyfsat tidigt, träning dårå såklart. Sen frulle osså kom kom distriktssköterskan hit och tog blodtryck och blodprover. Sedan bakning med mamma har jag gjort hela förmiddagen till mormor och morfar. Lussebullar, lusseflätor och saffransbutterkaka bakade vi. Dock var butterkakan till oss själva och en halv länga lussefläta även våran. Efter vi käkat lunch kom sjukgymnasten och då har jag åter igen tränat. Sen när hon for har jag ägnat mig med skolarbete. Denna stund var engelska ämnet, att läsa en engelska bok. Sen drack vi kaffe och mumsade på en nybakad lussebulle. Super goda! :D Kunde varit lite mer saffran i just för att bara stärka smaken lite. :) Men konsistensen var super bra och fint gyllenbruna blev dom! :) Efter det fortsatte skolarbetet, men nu denna gång jag skrev klart på uppsatsen. Rättade lite fel och skrev till/om och ändrade lite grann på den. Men det känns skit skönt att ha gjort klart den, en grej kvar med den bara. Wiiiiehoo! :D Och nu som sagt, jag gör inte mer nu! :> Ska äta middag om en timme, kanske två. Sen ska jag se tv ikväll och jag ska duscha. Det är vad som återstår av dagen. Har fått gjort en del jag skulle, KANON!

Morgon dagen är också full bokad! Dock ser jag varmt framemot det! :D Men skriver inte om det nu, ska ju inte avslöja hela livet i förväg. :P Haha Troligen efter 16.00 någon gång kommer morgondagens inlägg publiceras. Hinner nog inte förens jag ska iväg där vid halv 11. Blir nog för stressigt. ^^ Men som jag sa tidigare pratar inte mer om framtiden nu. CIAO :>  


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0