Coming up!

Imorgon är det Umeå som gäller igen. Pappsen och jag far ner som vanligt och hoppas på att komma hem till på fredag om allt går som planerat. Ska få lite gjort när jag är där utöver själva behandlingen då. ^^

Nu har jag suttit och läst om lite av början i "The Outsiders" (boken) som jag ska ha muntlig reflektion på om drygt en timma och kollat in frågorna. Nu ska jag leta fram en "Zoo"-klubba och sen slå upp so boken och plugga på om andra världskriget. En svenska bokreflektion har jag också att bita i... Fast jag har fortfarande inte kunnat bestämma mig för vilken bok än... Svåra val.
Osså har jag börjat få ont nu igen! :@ :( Jag är så trött och less på dessa smärtproblem! Det fins ju ingenting som botar detta! Jag menar verkligen INGENTING bokstavligen för det återkommer bara! Ca. 2 veckors intervaller är det. Först är det bra, sen börjar jag få ont... Och sen tillslut gör det verkligen: ONT.


xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Madelene

Keep up the good work. Du är så stark Angelica! Vi alla hejjar på dig. Även om jag önskar att jag kunde göra något för dig för att bota din smärta.



En klok person sa alltid åt mig i motgång. "En människa får aldrig mer än vad dem kan hantera", dvs, du är en enormt stark människa!



Skickar lite kramar till dig!

2010-11-30 @ 23:09:15
URL: http://mlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0