Avbokat

Och nu borde jag vara på flygplatsen och vänta på vårat flygplan men närå...
Vi var tvugna att ställa in hela resan pga mina brutala smärtor!!! :'( Igår togs beslutet, hade inget annat val. Kan inte åka iväg när jag har så här ont. Det går inte. Så nu blir det Umeå istället. Behandlings dags osså måste jag få hjälp med smärtan. Utan morfin hade inte jag kommit upp ur sängen idag och igår när jag skulle lägga mig, nä det ska vi inte ens dra upp! Tårar och sån skräck inför en läggning är inte många med om... Ni kan inte förstå hur hemskt det är! Tro mig, inte ens i er vildaste fantasi.

Nu ska jag åter igen jobba på uppsatsen (börjar kännas som en vana att skriva det nu... XD). Innan hk bussen kommer är mitt mål att förhoppningsvis bli klar med den (iaf väldigt nära klar), äta lunch och kolla sista fixet och så jag inte glömmer nå. Vet ej när jag kommer hem. Förhoppningsvis fredag, vill helst inte behöva bli kvar över helgen. Så damn dött där då osså hemma är ju liksom bäst! Vem tusan skulle hellre vara kvar på ett sjuhus än att få åka hem? Ja ingen jag känner så vitt jag vet iaf! XD


xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Madeleine A :)

Det kommer flera tillfällen! <3 Hoppas det går bra i Ume nu. Du är guld värd! <3 Kramar

2010-11-17 @ 12:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0