29 November 2010

Har precis tränat mitt pass och nu är det dags för lunch. Rester blir det, måste bli av med. ^^ Sen hoppas jag på att komma ut en sväng. Ganska kallt dock, kring -15° tror jag mig höra pappa sa imorse. Men det blir att klä sig efter det då. För en prommis nu innan det blir mörkt är näst intill ett måste. Har inte vart ut nu på nåra dar och det känns verkligen. Är som ett måste för mig att få komma ut en gång per dag. Har endast vart mellan färdtjänstbilen och ytterdörren jag vart ut de senaste dagarna... :/ Hemskt! Men har varken haft tid och det har varit ruggigt kallt, de bidrar till att man har stannat inne.

I alla fall.. Innan jag satte igång med träningen (har för övrigt börjat på känningar/ont igen.. :() var distriktssköterskan här och snodde blod av mig ^^ och tog vaccin spruta på mamma och tog blodtrycket på mäi. :)
Vad som händer sen under resten av dagen visar sig, har ingen aning faktiskt... Troligen inget speciellt. :P
Men nu ska jag käka. Puss & Kram hjärtebarn<3
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0