22 November 2010

Denna dag har varit ganska full. Duschade imorse sedan stack vi ut på prommenad i fina vädret. :) När vi kom tillbaka åt vi lunch. Städat i rummet, plockat och dammat m.m, sedan löste jag i min korsords bok. Åt mellanmål osså så kom Robin, Emma & Nelly! :D Och när dom var här ringde de på Emmas mobil, och dom hade fått lägenheten dom budat på!!! :D:D:D:D:D Så det var ju skit kul, blev skit glad för deras skull! :D Kunde ju inte bli bättre! Sen har jag suttit här vid datan och uppdaterat diverse olika siter och sett på "Lyxfällan" samtidigt. :) Navy CIS kikar jag på nu och ikväll blir det "Biggest loser" svenska som det är final i och amerikanska. Osså "Svenska Hollywood fruar" kl. 21 ofc! ;) Hahaha! Aja, ska se koncentrerat nu. ^^


xoxo Angelica<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0