13 November 2010

Idag har jag typ inte gjort ett skvatt på förmiddan, lite finjusteringar på uppsatsen som min lärare för övrigt gillade jätte mycket. :) Efter lunch såg jag och mamma då på film med en fika paus där vid 15 tiden. Sen när vi sett klart filmen slog vi in en farsdag present och nu sitter jag här och bloggar. Ikväll, efter jag ätit middag ska jag iväg på filmkväll. Blir mys! Får se ba hur länge jag orkar, är typ helt degig i huvudet nu... xD haha

Igår vare ju idol och de var as roligt! Hanna och jag vare, osså kom pappa in oxå XD Antar dom trodde han var ledsagare eller nå så han kom oxå med. :P Haha. Fick typ inga bilder, så har filmat istället. Min lillkamera SUGER nämligen... -__-' Men videona kommer nog ut på youtube och sedan ut på bloggen... Måste ba lägga in dem på datan och när vet jag inte for sure, men nån gång då jag har tid och kommer ihåg... :) Jag har fullt upp med mitt liv, är inte mycket tid som inte är uppbokad asså! Ni anar inte... XD Gissa om jag ständigt är stressad?!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0