Weekend :D

Sol under hela bilresan hem. Skönt! :D Har varit hemma nu i snart 2 timmar. Säkert lite drygt 2 timmar innan det här publiceras.. Hahah, jag göra då mycket annat medan jag skriver inlägg! XD Har käkat lunch och druckit kaffe ute på bakis i solen. :) Läst igenom en sån där språkrese katalog. Tror det är nummer 4 från samma språkrese-bolag. XD STS :P  Fast nu för NÄSTA SOMMAR! :O Lite överdrivet tidigt med tanke på att den här sommaren har ju inte ens börjat kan jag tycka...? XD haha! Aja, tjäna pengar på att locka med erbjudande som: "Om du bokar innan blablabla så får du 2 bio biljetter eller dvd film: New Moon på köpet..." osv... x'D Orkar inte se en till sån katalog på ett bra tag tror jag. x'D haha. Nu på eftermiddagen ska jag bara ta det lugnt, packa upp lite grann, sitta här vid datan och kanske plugga? Skriva klart min uppsats om jag hinner med det så jag äntligen kan stryka ett streck över den. :) Börjar bli klar nu, har bara lite till att skriva. :) Ikväll ska vi antingen grilla eller äta köttfärsås & spagetti. :) Mums :D
Sen blir det nog bara att slöa vid tv:en och umgås med familjen. Min helg är ju som sagt var full planerad. :) Så chillar bara idag. :) Har ni något planerat? (:
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0