Sista maj!

PEOPLE, SISTA MAJ IDAG!!!!!! JUST SAY'ING!
----------------------------------------------
Nu har jag ätit middag och ska göra klart en no uppgift till imorgon. :) 19.00 Biggest loser dock så får se när no uppgiften hinns med.. x'D ahah
Idag var jag då först i skolan, sedan sunderby sjukhus för möte med min "kontaktläkare" och träffa henne. När vi varit hos henne så fikade vi på cafét där. (: As god tårtbit käkade jag och maskin-kaffelatte som var helt okey. ^^ Efter det åkte vi hem, jobbade lite på no:n efter det for jag till Becca. :D Länge sen jag var hos henne... x'D Kollade i kamera/foto tidningar samt fixade till 11 Juni. ;) *Hemlighets stämplat* so don't ask ^^ :P Hehe, sen hem och åt middag som sagt och nu skulle jag ha gjort no hade jag tänkt... Men tiden sprang förbi så hinner ju knappt börja med det innan jag ska se biggest loser så kanske får göra den efteråt istället. :) Men skit samma... Spelar inte så stor roll när jag gör den, bara det görs... x'D Hahah inte ens det är så jätte viktigt egentligen, men visar hellre att jag gjort än inte! XD ahah. Men aja, har 10 min på mig nu om jag ska börja... CIAO
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0