Yesterday (:

Nu till gårdagens händelser. :)

Började såklart dagen med att göra sig klar och allt vad det nu innebär. Duscha, frukost osv ^^ Sen efter det åkte mor och jag in mot staden. Så var på stan med mamma. Vi åt macka och jag drack en cola till lunch uppe på Åhlen's cafét. Där såg vi endel som sprang "Stadsmaran" som då anhölls i Luleå under Lördagen. Det var inte överdrivet mycket folk som sprang förbi när vi satt där, men det kan ju ha varit bland de sista som skulle springa där då. Det var nämligen 5 eller 6 olika sträckor och maraton vid lite utspridda tider så antagligen hade de flesta redan kutat förbi. ^^ Hehe. Ah men sen då när vi ätit varsin god macka, kikade vi runt på stan och jag hittade mig faktsikt 2 grejer. Fast jag tror nog att jag ska lämna tillbaka det ena. Ett par vita knickersjeans från Cubus. Dom föll mig inte riktigt i smaken i alla fall, behövde prova dem 2 gånger för att se det. ^^ XD Hahah men så är det ibland. :P Fram mot klockan 15 ungefär började vi väl bli hyfsat klara på stan, vi gick bara in på smedjan och köpte kulglass :P, sen satte vi oss i bilen igen osså for vi över till mormor & morfar där vi var bjudna på middag. Tog de ba chill hos dem innan middagen. Typ satt och läste expressen, snacka med becca i telen och såg lite "Morden i Midsummer". :) Vi åt nå kött eller bacon med potatis och sallad. Enkelt men gott. :) Sen såg jag tv ett tag till och fram mot halv 8 åkte vi hem igen. Och då som jag sa tidigare så såg jag tv och efter det det film. "27 Dresses" gick på tv:n. Den är hyfsat bra. :) Och det var min lördag det! :D Vad har du gjort i helgen?
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0