1 Maj :D

Nu har jag just kommit hem. Varit på godishuset en snabbis direkt efter vi for från mormor och morfar. :) Vi åt middag där. Ulf och Britta är här i helgen nu hjälper till med dem och grejer som måste göras hemma hos dem osså såklart för att  träffas och umgås! :D På eftermiddagen var de 2 är på fika och snackades en massa praktiskt lösningar och sånt och vad som hänt senaste tiden. Jo, vi har verkligen massor att snacka om nu asså! Hahah, händer så galet mycket i livet just nu! Men det är skönt att träffa folk! Man blir verkligen uppladdad av det, man samlar kraft och energi. :) Jag mår bra av att se släktingar och vänner såhär nu mellan resorna på veckorna. Även resten av min familj behöver det känner man. :) Jag och min bror fick för övrigt varsin present från Ulf och Britta med familj! :D Blev verkligen jätte glad!! Ett linne från Hard Rock Café i New York fick jag! :D En äkta från resturangen/cafét i NY USA! :D Wooohoo, och min bror fick en mössa! Tack och tack och tusen tack igen. :D Super glad är jag! :D Britta och mormor fick var sitt halsband som jag och mamma tillverkat i Umeå. De blev jätte glada över de också så alla var nog nöjda! :) Hihi :P Btw, på tal om ingenting jag just skrivit ovan, men idag har jag också sett på "Flickan som lekte med elden". Äntligen! Det var på tiden. x'D Ahahah, jag måste se "Luft slottet som sprängdes" nu! :) Men har den inte så får vänta... xD Hoppas på att den ska dyka upp på lekterapin eller nå i Umeå men har inte sett den hittills. Flickan som lekte med elden var bra! Den skiljde sig lite från 1:an (män som hatar kvinnor), inte lika våldig enligt mig. Mindre brutal som många beskriver Millenium triologin. Men det var en bra uppföljare. :)

Min början på Maj månad har varit lugn men bra! :D Imorgon står troligen Idol på planerna och sedan ett stan besök efter det! :'D Ser fram emot morgon dagen! :) 15 dagar kvar tills sebbe fyller år, måste komma på en bra present! Vill ge något speciellt! Har ni något bra förslag, vill förgylla hans liv! I alla fall för en dag! :)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0