Trött och slut efter arbetsdag ^^

Puuh, jag är trött och har ont i huvudet. x'D En ganska lång dag, men kul har det varit!
Vaknade halv 7, inte valfritt! När väckaren ringde kände jag ba näää, men idag skulle jag ju upp och jobba! :) Med tungt huvud och trött kropp, det får gå ändå. Klockan 20 i 8 stod vi utanför Becca och hämtade upp henne sen var vi redo att åka till jobbet! :) Klockan 14.00 tog vårat arbetspass slut så då kom Beccas mor och hämtade oss. :) Då hade man i huvudsak stått och gjort olika sorters mackor, paketerat pizzor, plockat upp varor, datummärkt varor osv... Men det var rätt kul! Men om man jämför förra gången med denna så var förra ännu roligare! Delvis för då gjorde vi allt tillsammans och vi var friare. :P Hehe, men det gick ju nu också. (:
När jag kom hem tog jag mig mellanmål sen satte jag mig vid tv och slog på en film. 2012. Och nu äntligen kan även jag säga att jag har sett filmen. ^^ Helt okej tyckte jag den var. Inte mer än det. XD Efter jag sett klart den var det middag och nu har jag ganska nyligen snackat med bea i telefonen. Vi ska nämligen kanske se Sex and the City 2 på lördag. :D Så biobiljetter ska bokas. :) Hihi, blir en köring lördag för mig asså! Hahahha, fullt upp hela dagen. Jössös... Mamma tycker det blir för mycket för mig under dessa omständigheter... Men men, vi får se hur allt faller på plats. :) Hahaha!
Aja nu ska jag gå och se på Biggest Loser! Hejs.
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0