Onsdag, 5 Maj 2010

Sitter på bibliotket nu, finns data att låna här om man har tur... Vilket jag uppenbarligen hade! XD Haha! Har just varit på strål. Gick fint, nu ska vi nog tillbaka till hotellet snart. På eftermiddgen ska jag till skolan. Har hunnit med att jobba tyska på morgonen en timme ungefär. Ska nog fortsätta med det och med matten sen. :) Har fått lite besked om nästa vecka! :D *Happyface* Fast det betyder också att inga kompisbesök kommer hinnas med dock... :/ Men att jag kommer hem tidigare nästa vecka och sen bara 3 dagar kvar här veckan efter det. Sen är jag klar med behandlingen! :D Wooho! :D:D:D

På lördag ska jag vara med Becca :D<3 Vi ska på vårmässan och sen ska hon vara hos mig tror jag! :D Miss you like hell <33333 Och på söndag ska jag på KALAS! 8'DDDDDD Maria fyller år så då ska vi dit och uppvakta henne. :) KUL! Mamma och jag ska nog in på stan imorron o fixa lite pressenter och annat najs! Min käre bror och far fyller nämligen år väldigt snart också. :)  15 & 17 Maj närmare bestämt! :'D

Aja, nu ska jag inte ta upp datan här. Kanske nån annan som vill sitta? ^^ Haha, men ha det så fint så hörs vi säkert snart! Adios amigos! :D 

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0