NY HEADER?!

Jag vill ha en ny HEADER! Först och främst för att jag haft den jag har nu huuuuur läääääänge som helst! Samt att den är så höstig... Typ höstlöv och sånnt på den + att jag har ju typ "lagt ned" vissa kategorier (=uppdaterar ej dem) utan de finns bara för att man ska kunna se innehållet i alla fall. Kommer nog inte radera dem. Del av bloggen = del av min "historia"/mitt liv. Men det står ju kategorierna på headern så då kan man ju tro och anta att de uppdateras så de ska nog ändras. XD Tredje anledningen då, jo att bilderna är HYPER gamla! XD
Så vad är problemet då måste väl ni tänka? Det är väl bara att göra en ny? Svar: NOPE. xD Det är ju inte så easy... x'D Utan det ligger nämligen till så att denna dator har typ inget redigerar program som ps eller så. Bara ett litet ynka som finns på den här datan är typ bara för väldigt lätt korrigering/redigering av bilder. Så vet inte riktigt hur detta issue ska lösas.... XD Måste seriöst bli veck den gamla. x'D Blir knäpp av att se den. Tips?! :D I need all the help I can get!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0