Madde påväg!

Nu är Madde påväg hit. :) najs najs! Var och promenerade med henne på eftermiddagen vid 4 fram till middagen. Och då bjöd jag hit henne till ikväll när vi hade promenixat klart. :) Så nu é hon på gång. Sen efter middagen har jag tagit ajdö till bror & far som nu sitter i bilen påväg till Vidsell med fotbolls laget deras. De är där över helgen så det blir pojkfritt i nåra dar :) Och när de hade åkt så har jag spelat gitarr tills nu! :D Det var jätte skönt och befriande samt skölje igenom ett lugn genom kroppen. Inte för att jag var nervös eller så, utan bara generellt liksom. :) Och innan jag gick och promenerade på eftermiddagen satt jag och pluggade! AV MIG SJÄLV måste jag piontera! Från ca. klockan 13 - 15.30 satt jag och pluggade satslära! Det visade sig att jag kunde ungefär lika mycket som jag anade.. Vilket var i stort sätt ingenting! Nästan åtminstone. Men nu efter dessa timmar har jag en humm om det hela i alla fall. Men tycker vi borde ha fått lärt oss detta vid det här laget...
Men nu kom madde! HEJS
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0