Lyckorus <3

Hihi går på lyckorus just nu! :D Madde och hanna kom förbi här på kvällen och det gjorde verkligen min dag! :D Blev jätte jätte glad!! Tack för det! Super skönt att snacka med er och sen prommisen. :) TACK!

Innan de kom såg jag lite på gossip girl som sagt och efter halva programmet fikade jag då grannarna var här. :) Trevligt det med, men ej ens i närheten på att kunna jämföra lyckan jag kände med madde och hanna! :) Fick ett armband av hanna med ett lycko-fyrklöver från Frankrike. :D Hon kom hem idag, eller ah från sthlm. Hem från Frankrike kom hon i fredags men de (hennes familj) var kvar i sthlm till idag. :)
Imorgon är det sista bilresan neråt i landet jag åker på ett tag i alla fall. :) Känns lite konstigt faktiskt. Tiden har gått jätte fort! Herre gud bara schvishat iväg ju! :o XD :D Både possitivt och negativt. Känns ledsamt att veta att snart ser jag inte mer endel folk där nere som varit med mig från personalen osv... Kommer sakna 2 personer jätte mycket! Min lärare Karin och Margareta. Kommer bli jobbigt att säga hejdå till dom. :'( Särskilt Karin! Men det blir i alla fall inte förens på tisdag som tidigast. Får väl hinna förbereda mig för det nu antar jag... ^^ haha
På morgon blir det att fira pappa på sängen innan sebbe ska till skolan och även vi ska åka lite tidigare den här gången. Vi har lite att hinna med nu i veckan. Bland annat besöka en "hjälpmedels shop" kan man väl kalla det osså ska vi till kuratorn innan jag har stål. :) Ah men lite av allt möjligt blir det att hinna med. :) Ta farväl till nåra på Barn 3 skulle jag vela också. :) Nåra inlagda där alltså. (: Önska dem lycka till och sånt! :D
Men nu ska jag ta mig en macka och koka te, även fast det är nog varmt redan utan varmvatten i kroppen.. x'D ahah men de är ju så gott och slurpra på. ^^ Slå mig ned brevid mamma i soffan och slö titta på en film. Är typ The perfect man på tv nu. Har sett den ett x antal gånger, men den går att se endå. :) Hihi, packa lite också såklart ska jag. :P
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0