Last day...

Tjenixen!
Nu har jag internet uppkoppling för 8 timmar framåt. :) Så ikväll ska jag nog sitta lite här vid datan samt se tv. :P Idag har jag jag tagit ett par farväl till personal som varit omkring mig under dessa senaste 2 månader. Kändes speciellt ledsamt att säga hejdå till vissa, men kommer förhoppningsvis träffa några i framtiden i alla fall. Kanske under andra omständigheter, men det vore ju bara skönt! :D På morgonen hade jag först skola i ca. 2 timmar och nu är jag äntligen klar med all matte! :D Känns jätte bra! Efter det åt vi lunch, sen var det strål samt ronden dårå. :P Sa då ajdö till bea, caroline träffade jag sen igen men återkommer till det. ^^ Efter det hade vi kommit överens med Karin, min lärare, att vi skulle ta en fika så då gick vi till ett litet café ute vid en damm kan man säga att det är, där det egentligen är till för personal men eftersom vi var där med karin gick det bra att vi var där... ^^ Så vi fikade ute i värmen och gav henne lite presenter som tack och så. :) Mysmys, sen när vi kom tillbaka till avdelningen fick även jag en present, fast den har jag inte öppnat än. ^^ haha, ska göra det sen ikväll tror jag. :) Efter det hade vi ett möte med sjukgymnasten igen, lite som tack och hej och bara allmänt lite hur jag mår just nu och lite om framöver osv.. :) Sen hade vi ett möte med Caroline då som lite "knyta ihop säcken" nu innan vi åker här ifrån imorgon. ^^ Sen gick vi ned nåra våningar till "basplanen" eller vad det nu heter, men till entre våningen i alla fall ^^ Där köpte jag min sista latte på Kahl's och efter det sprang vi in på grab&go och köpte lite grejs till ikväll. :P Sen förbi apoteket och nu är vi här på hotellet och ska alldeles strax gå ner till restaurangen och äta middag. :) Hörs säkert av mer ikväll! Tills dess, adios :D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0