Kallt väder!!!

Tisdag, mulet med regn då och då... Kallt är det också, typ 14°C. :( Slut med härliga sommareftermiddagar ute på bakis för ett tag framöver. Definitivt. XD Huvva. ^^
Idag ska jag till mormor och morfar vi halv 11 tiden. Medan jag är hos dem ska mamma till sitt jobb. Ska äta lunch där hos dem, och efter det ska jag ta med mig mormor in på stan och gå med henne och ta en fika medan mamma ska klippa sig. :) Ska även hämta ut biljetterna inför helgen på kh. ^^ Sen på kvällen ska jag troligen på bio. :) Pappa pröjsar mig (tror jag, annars får det va... Ska ju på satc 2 sen framöver XD). Vi ska se "Prins of Percia" tror jag den heter eller nå liknande i alla fall. :) Sån där typisk äventyrs film. ^^ Men vi skulle hitta på nå bara jag, pappa och sebbe. Kanske drar sebbe med sig nån polare inte vet jag. x'D Det skulle inte förvåna mig, men vi får väl se hur det blir med det. ^^
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0