Home <:

Då var man hemma igen. :) Är typ lite slut... Man blir tröttare nu asså. Skillnaden märks lite mer. Jädrar vad hektiskt det var igår. Vet inte hur många möten jag var på! + att jag fick veta om att jag skulle på en ny ögonundersökning 40 min innan vi skulle dit. Men det var bara bra värden så det var ju tur de. Dom skulle väl kolla så inte synen påverkats av strålfältet.. Det ligger ju skit nära varann. Hur som helst, ett annat möte som jag var på kan jag berätta om för det är jag sjukt stolt och glad över! :D Har du någonsin hört talas om "Min stora dag"? Det är en organisation som uppfyller svårt sjuka barns drömmar! Och jag har blivit utvald att vara en av dessa barn!!! :D:D:D Så jag får önska i princip vad jag vill, en dröm eller något jag vill göra, så fixar dem det. Självklart finns det gränser men jag kan önska det jag vill så fixar de det inom de rimligheter som finns. Exempel på vad folk har gjort: spelat in låtar med kändisar som sedan spelats på radio, åkt till fjällen en vecka, gått på konserter och träffat band/artisten backstage m.m! Jag har några ideér själv, som faktiskt ligger utanför Sveriges gränser, men dessa kommer jag ej tala om här nu med tanke på att jag fortfarande ej bestämt mig och ska söka reda på mer fakta osv... :D Men jag är sjukt glad och överväldigad över att jag blivit utvald! Känns inte som att det händer på riktigt! Helt otroligt! :D Inte många som kan visa upp att dom är med i denna fantastiska stiftelse! ( Jag har min anslutning till dem i form av unikt armband som visas offentligt asså ). Evigt tacksam för detta!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0