Härliga lördag... :D

Hemma en snabbis nu mellan stan turerna, 20.40 ska jag vara hos Bea och hämta upp henne. :) XD Haft en jätte trevlig dag med Hanna! Super kul, måste görs om. :)<3 Dansuppvisningen var också bra! Mina polare var jätte duktiga! :D De hade jätte söta pepparkaks dräkter! ^___^ hihi. Såg en och annan kändis också :) ( asså som jag känner igen x'D ). Så det har hittills rullat på hela dagen. :) Hanna och jag käkade "middag" klockan 15.00 XD haha på pentik cafét, ni vet sånn där varm baugett med kyckling, parmaskinka och mozzarella ost :D Osså drack vi latte till det. :) MUMS! :D haha! Vi var där tills de stängde, så sist ut. XD haha, gällde samma sak på gina & hm. XD haha ^^ Efter det väntade vi som bara tills dans uppvisningen börja. :) Men nu måste jag gå och ta medicinen min... ^^ Ha en fortsatt trevlig kväll, det ska jag och bea ha i bio salongen till en film vi båda längtat efter! :D
Sex and the city 2, don't let us down! ;D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0