Grattis Maria! :D

Hihi, så här fin och söt är jag idag ;) Haha, har försökt blända in mitt blåöga lite. xD Har även blåa kläder. ^^
Kunde inte låta bli att vara oseriös x) Min godisrem från igår btw! X)
Nu ska jag strax äta lunch sen ska jag iväg på kalas! :D Grattis Maria! :D:D:D
Ska bli kul som tusan, har flera presenter att ge till hon! :D 4 st närmare bestämt! Ska bli kul och ge nu, speciellt efter så mycket jag fått den senaste tiden! Efter vi firat Maria ska jag och mamma förbi hos mormor och morfar medan pappa åker och jobbar och Sebbe ska på träning. :) Sen när alla är hemma igen äre middagsdags, vi ska göra ungspannkaka/fläskpannkaka. Vad kallar ni den sortens pannkaka? XD Haha, eviga fråga som jämt varierar i svar... XD hahah :D
Nej men nu är käket klart, HÖRS!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0