Go eftermidda'

Har just satt mig här nu efter en mycket fin eftermiddag ute i solen då man varit både i skuggan och fikat bulle och kaffe samt stekt i solen. :D Måste vara försiktig vid strålnings fälten samt att jag går ju på kortison och det är inte så bra att vara i solen då egentligen... Men va fan, man måste ju ta vara på de dagar vi faktiskt har sol! :D haha, så jag har varit o fuskat en aning.. Men idag satte mamma lite gräns på mig. XD När huden på armarna blev röd tyckte hon att det börja räcka, men inte jag XD haha så med kompromiss: efter det solade jag som bara benen. XD haha.
Nightmare går på högvarv nu :D Hahah, är så galet glad att den äntligen har kommit. 18 Maj var premiären av låten. :) Och A7Xs nya album som också heter "Nightmare", kommer ut 27 Juli! :D LÄNGTAR SOM EN GNU!! :D:D:D  *_________* <33333333 Samma dag kommer den skivan ligga i min hand. Punkt slut! :D Wooohoo ='D
Fick tillbaks svar på min uppsats idag. MVG fick jag faktamässigt samt uppbyggnadsmässigt men VG+ språkmässigt. Så är lite halvt nöjd bara. Ville ha ett stort fett MVG utan några tveksamheter! Men men, ska väl vara nöjd ändå. Jag menar det är ju verkligen inte dåligt! Hon tyckte det var jätte bra och så, men som sagt det var inte det resultat jag hoppades på... :/
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0